مطالب مرتبط:
قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس امروز دوشنبه 9 مهر 1403
قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس امروز دوشنبه 9 مهر 1403
ناوگروه نیروی دریایی هندوستان در بندرعباس پهلو گرفت
ناوگروه صلح نیروی دریایی هندوستان در بندرعباس پهلو گرفت
ابهام در رگولاتوری عدالت کنکور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:252024-09-30سياسي

تقدیر از رتبه های برتر کنکور و متولیان آموزشی در بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محسن بنی هاشمی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان هرمزگان در حاشیه مراسم تقدیر از برترین های کنکور گفت: - تقدیر از رتبه های برتر کنکور و متولیان آموزشی در بندرعباس طی مراسمی به میزبانی اتاق بازرگانی بندرعباس از برترین های کنکور و متولیان آموزشی استان هرمزگان تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محسن بنی هاشمی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان هرمزگان در حاشیه مراسم تقدیر از برترین های کنکور گفت: امروز از هشت رتبه برتر کنکور که تک رقمی و دورقمی بودند تقدیر شد که دو نفر از آن ها از رودان و مابقی از بندرعباس بودند.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی هزینه یک سال تحصیلی این دانش آموزان برتر را پرداخت می کند و نگاه ما این است که باید از افرادی که با تلاش تحصیل می کنند حمایت شود.

بنی هاشمی خاطرنشان کرد: البته مسئولیت های اجتماعی اتاق به آموزش و پرورش محدود نیست و در حوزه های مختلف مانند درمان هم حضور فعال داریم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان هرمزگان ادامه داد: به دنبال این هستیم یک مرکز آموزشی را راه اندازی کنیم که تمام استانداردهای بین المللی را دارا باشد و در صورت به ثمر رسیدن این طرح، به نتایج خوبی خواهیم رس


برچسب ها: اتاق بازرگانی - برترین های کنکور - اتاق بازرگانی بندرعباس - بندرعباس - استان هرمزگان - سید محسن بنی هاشمی - بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از رتبه های برتر کنکور و متولیان آموزشی در بندرعباس

تقدیر از رتبه های برتر کنکور و متولیان آموزشی در بندرعباس